OFF TOPIC > Cafe de bezopen vogel

Mijn GD weer gestart

(1/4) > >>

Motormuis:
Sinds de brommobiel als 2e vervoersmiddel erbij was gekomen heeft mijn GD een lange vakantie gehad.

Aangezien de brommobiel voorlopig nog niet klaar zal zijn.... heb ik gister  in alle rust mijn GD onder zijn stofdoek vandaan gehaald. Let wel.... een goed 1 1/2 jaar niet meer gelopen.

Zou de accu nog zijn
Zou de brandstof nog goed zijn
Zou hij uberhaubd wel nog starten

Pppffffff

De accu daags van te voren weer aan de lader gelegd en binnen een uurtje was meneer vol. Maar dan..... oeerst maar eens op contact gezet en alle elektronische snufjes kwamen weer tot leven  :)

Zou de accu zijn kracht nog hebben behouden of wordt het toch een nieuwe ?

Eerst nog ff een aantal keren de kickstarter met de hand naar beneden geduwd en .... een mooi zoevend geluidje. Dan.... alle verlichtingen aangezet en zie..... de accu is krachtig zoals vanouds.

Alles verlichtingen weer uit en starten.

De starmotor liet er geen tijd overheen gaan en draaide als een tierelier in het rond. Na een aantal startpogingen was de carb weer vol met brandstof en ineens ..... pruttel deprutpruttelprutteldeprutprut vroeaaaa,mmmmm  :)

Tja en dan.... de welbekende 2 takt geur man man man .... heerlijk snuiven snuiven  ;D

Ff stationair laten draaien en daarna heel voorzichtig wegrijden.

Wat een heerlijk gevoel en comfort  :)

Mensen kwamen langs gelopen en zijden... "wat een mooie scooter". Waarop ik zij.... "sssstttt hij is al 13 jaar oud"  ;D ;D ;D

Ze wisten niet wat ze hoorden..... maar wat een belanstelling. Verder vertelde ik nog..... "Hij is nog niet gepoetst"  ;D

Wordt straks wat als ik weer ga rijden  :) :) :)

Mtvrgrt kees

arold:
Veel plezier Kees
Weer zal je niet tegenhouden nu

Eric L:
Fijn Kees dat het weer doet  :)

Tomosje:
Mooi cees dat ze weer leeft.
Ik weet zeket dat zou je haar verkopen jij net als ik spijt krijgt.
Veel plezier met je prachtige kymco
Roelf

Siem:
Heerlijk toch die tweetakt geur,konden we nog maar een Grand Dink rijden hier rond Amsterdam,dan kocht ik er direct weer een.

Wees er zuinig op Kees.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie