WELKOM BIJ SCOOTER TOURCLUB VRIJE VOGELS > Stel je even voor

even voorstellen

(1/4) > >>

scootGert:
Hallo,
Ik ben Gert en heb mezelf vandaag aangemeld op deze site voor liefhebbers van scooters.
Meerdere motorfietsen heb ik in mijn rijbewijsgerechtigde leven gehad. Tot 2015 toen ik een ritje mocht maken op een Kawasaki 300 (=Kymco Downtown 300) van een collega. Ik was meteen enthousiast over het gemak waarmee alles gaat. Dus kort daarna een Suzuki Burgman 400 gekocht van een "oude baas" die stopte met rijden omdat zijn ogen te wensen overlieten.
Naast de Yamaha TDM900 nog jaren de Burgman K5 gehad waarbij ik voor alle korte ritjes de Burgman graag gebruikte. Daarom de TDM900 verkocht die vrijwel alleen maar stil stond.
In 2018 een witte Burgman400 gekocht en met veel plezier is deze in gebruik voor korte ritjes.
Tijdens vakanties moet de Burgman mee in mijn VW bus zodat ik op de plaatsen van bestemming ook kan scooteren. Deze witte Burgman staat op de nominatie om ingeruild te worden op een Honda ADV350. Dus als dat zover is zal ik mijn profiel aanpassen. Ik hoop hier op de stc veel leuke zinvolle tips te lezen en geniet ook van de reisverslagen van de stc.
De Honda ADV350 is afgeleverd  ;D en moet nu ingereden worden. Hopelijk wordt het nu eens wat beter weer :'(
hartelijke groet Gert.

Snowman:
Welkom gert  ;D ;D

Siem:
Welkom op deze site en veel plezier gewenst.

Eric L:
Hartelijk welkom bij de Vrije Vogels  :)

digi10:
Hartelijk welkom Gert op dit gezellige forum

Groetjes Hans

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie