Zaterdagochtend om 7:15 uur vertrokken uit het pittoreske Haaksbergen,via Neede,Ruurlo,Medler,Kranenburg,Wientjesvoort,Vorden,Warnsveld,Zutphen,Empe,Klein Amsterdam,Loenen en Woesthoeve,kwam ik om 9:15 uur aan in Hoenderloo.
Michael kwam mij al tegemoed lopen op het terras,terwijl Arold,wat ontbijt aan het vermalen was.
Na een koffie en een heerlijk appelgebak,kwam de rest van de groep aan bij Bakkerij Brunch
Vervolgens zijn we op pad gegaan,en al spoedig kregen we de hellingproef bij de slingerende en stijgende weg bij de Posbank
Eenmaal aangekomen bij het uitzichtspunt,was het al aardig druk met andere dagjes mensen
Uiteraard moest er wat foto,s gemaakt worden van de prachtige omgeving
En toen kwamen er een groep elektrisch voortbewogen dames aan,die kennelijk nog niet gewend waren aan het direkte koppel van de elektrische scooters.
We werden door een van de dames gevraagd,wie er een foto wilde maken,nou de camera van mijn smartphone stond nog aan,dus maakte ik een leuke foto.
Vervolgens zei ik,nou dan wil ik met jullie ook wel een selfie,dat was geen probleem
Vervolgens gingen de dames er weer vandoor,waarbij Wouter bijna voor de sokken werd gereden.
We zijn zelf ook weer verder gereden,en in de overige verslagen is wel te lezen,welke plaatsen we gepasseerd zijn
Rest mij nog wel te zeggen,dat bij de Posbank en Berg en Dal mij de gedachte op kwam,om toch maar weer verder te gaan met mijn lessen voor rijbewijs A
Hellingen tot 10 a 12% met amper 20 km per uur,nee dat is bijna niet te doen
En gek genoeg ging Arold op de zelfde Sym Jet 14 vlotter naar boven
Gisteren de varioteur uit elkaar gehaald en de rolletjes bekeken,die hadden enigzins wel vlakke kantjes
Ze zijn inmiddels vervangen door nieuwe 5 grams rolletjes.
Maar goed in Berg en Dal liet een Radler en een hartige pannenkoek met kaas,spek en ui mij goed smaken
Weer verder gereden,en weer verbaasde ik mij over de erg heuvelachtige omgeving,en kreeg het idee in Limburg te rijden
Aan het einde kwamen we weer in Hoenderloo aan,en na een koffie namen we afscheid,in Hoenderloo nog even getankt en zag ik Herman voorbij rijden,die blijkbaar zijn Kymco flink de sporen gaf,want na het tanken werd de afstand steeds groter,tussen Herman en mij
Rond 19:15 uur was ik weer thuis