Als je Siem als gast uitnodigt dan heb ik als fotograaf en verslaggever weinig meer te doen want immers zijn verslag met foto's was ook mijn beleving en beperk ik mij tot enkele details van die dag .
Natuurlijk komt het me na een lange zware werkdag best goed uit als iemand het overneemt maar heb deze dag weer met veel plezier beleeft .
Hier begon de tour en de ontmoeting ,we zaten bij Hen

nieuwe gezichten , oude bekenden en verassingen Henk Houet bv van de Roadrunners maar ook onze eigen Nancy die er een meerdaagse trip van gemaakt had en ergens in de buurt logeerde , ze moet ons gemist hebben na de Duitsland tour

Lekker bakkie gedaan hier met appeltaart en bij de koffie kreeg je een soort gele mengsmering met een onbestendige witte laag er op , advocaat noemen ze het geloof ik en als je maar veel koffie drinkt daar wordt je vanzelf dronken , de appeltaart was '' kakel '' vers en zo vers zelf dat ik onder het rijden het gevoel had dat het nog aan het reizen was ( kan ook die advocaat geweest zijn

)
De dag die er op volgde was prachtig op een buitje na van een tuinsproeier van een boer die hij te dicht bij de weg had staan , daar gaan we dus nooit boter kaas en eieren kopen .
Mooie landschappen dorpjes , meertjes en bv voor de afwisseling dwars door het centrum van Gouda en de inmiddels weer lege maag vullen op de dijk bij Nieuwerkerk aan de IJsel en de saamhorigheid was groot zelfs toen we ons even verlaten voelden van de zware jongens hielden we het hoofd koel .
Roadrunners en vrijevogels kunnen het goed vinden met elkaar en eigenlijk is een roadrunner ook een vrije vogel natuurlijk , ze zijn heel snel en je krijg ze niet te pakken met al die cc s onder de buik ;)Road Runner is gebaseerd op de renkoekoek. Hij heeft blauwe veren en staat bekend om zijn enorme snelheid aldus Wikipedia

BIEP BIEP

Hoe dan ook allemaal mannen en vrouwen met het

op de juiste plaats.
Bedankt mensen voor de gezellige dag allemaal en Wouter voor het organiseren van deze mooie rit .
Siem , Nancy en ik sloten onze tour af in dit Chinese paleis af met een etentje want van touren krijg je honger en thuis nam ik afscheid van Siem die nog door moest naar Beverwijk .
Voor herhaling vatbaar zeggen we dan maar .

Groeten van Ard .