Na de mooie dag van gister beloofde de dag van vandaag nog mooier te worden
En dat klopte ook dus ondanks dat het nog onder de 20 gr was maar wel windstil toch de doorwaaijas aangetrokken samen met mijn nieuwe kevlar spijkerbroek maatje 38 aangezien de oude kevlar tent mt 52 inmiddels een 2e leven begonnen is in Belgiƫ
Had ooit met Bouke afgesproken om samen een rit te doen dus heb hem gisteravond benaderd om een ritje te gaan maken die ik nog ff moest uitvogelen
10 min later kwam er een uit de ontwerpkoker te voorschijn

en deze liep via Hoenderloo (koffie met een Bossche bol)naar de Postbank en vanaf de Steeg naar Nijmegen om daar richting de 7 heuvelenweg te rijden (hier een stop bij de Canadezen begraafplaats wat altijd indrukwekkend is)

en af te zakken naar de Maas langs de mooie maasplassen bij Mook/Molenhoek om van daar de Maas te volgen tot Appeltern met nog veel meer plassen( ook hierbeneden een terrasje aan de dijk)

Ow wat is ze toch mooi in het zonnetje mijn Bleu Magic🌞💋😛
Vandaar de doorsteek naar de Betuwe om uiteindelijk bij de pont naar Amerongen te belanden

Over de Amerongse berg via Amersfoort naar Hilversum te geraken om via sGraveland uiteindelijk in Naarden te geraken om hier een tankstation op te zoeken want mijn teller stond inmiddels op 311 km
En tankte hem af met 11 liter dus een verbruik van 1:27 en een beetje
Hier was het ook tijd om afscheid te nemen van Bouke die nog 60 km naar noord Holland moest
295 km gereden vandaag en een super Sunday