NAVIGATIE / KLEDING / GADGETS / WEBSHOPS > Helmen

Stickers op helm plakken?

(1/5) > >>

TK E:
@WebEngine
Dat soldeerbout verhaal kwam van mij....en ik moet zeggen het zit perfect.... :P ;D
Gezien dat de helm uit losse stukken piepschuim bestaat aan de binnenkant en er al een uitsparing was is deze op de naad door middel van een piepschuimsmeltnaald de naden minimaal verruimd. Ik heb hier zelf contact gehad met de importeur van de helmen en van hieruit gaven zij aan dit soms vaker toepassen.
Het klinkt vreemd en ik snap je bezorgheid. Ook bij mij had ik mijn twijfels.
Tevens het verhaal van stickers op je helm is achterhaald. Vroeger was dit verboden omdat het materiaal waarmee de helmen zijn samen geperst een kwaliteit hadden die werden aangetast door de lijmlaag van de stickers.
Inmiddels is de samenstelling van de helmen anders zo ook die van de stickers.
Anders zouden onze politie mensen op motoren geen helm meer mogen dragen.

Motormuis:
Je staat er netjes op @TK E 

Dat handje omhoog komt heel bekent voor  ;D ;D ;D

Mtvrgrt kees

joopstern:

--- Citaat van: Motormuis op  29 april 2020 17:19 ---Je staat er netjes op @TK E 

Dat handje omhoog komt heel bekent voor  ;D ;D ;D

Mtvrgrt kees

--- Einde van citaat ---
iets met de geschiedenis  8)

WebEngine:
 @TK E
Oh, ha ha, was jij dat, betreffende "de soldeerbout."  ::)
Je snapt toch wel dat er heel wat mensen met hun wenkbrauwen gaan fronzen als je ze dat verteld?
Of snap je dat niet, of wil je het gewoon niet snappen om de een of andere reden?

Er is genoeg ruimte voor mij om één en ander te weerleggen aangaande stickers en gebruikte helmen
die in "het meest gunstigste geval" uit de juiste composieten bestaan. En stickers die in het meest gunstigste geval
uit de juiste lijmsoort bestaan.
Maar ik vind het wel prima zo, ik heb immers mijn verhaal naast lang, ook in het kort omschreven als: "Niet kloten met helmen"

Maar met aller respect, dat is bij jongens zoals jij die er importeurs en politiehelmen bij gaan halen
misschien en mogelijk wel tegen dovemansoren?

Nou ja, goed, ieder zijn mening dan maar, want wij twee, gaan het zeker niet eens worden over deze issue,
dat kan ik al opmaken aan de vorm van jou berichtgeving en daarnaast ken ik jou daar wel een klein beetje voor ;D

Mvg. Jan ;)

Pierewaaier:
Ik ben wel benieuwd hoe ik de originele HJC sticker van mijn helm kan halen op de meest gunstige manier.

Oplosmiddel kan niet, want dat tast de lak en dus de levensduur aan.
Met de föhn loop je de boel te verwarmen en zal de schaal bros kunnen worden.
Laten zitten is geen optie vanwege de lijmlaag.

Wie o wie kan mij vertellen wat ik moet doen?

[/sarcasm]

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie