Voor het maken en uploaden van een route via de website van MyRoute-App kan ik je het beste door verwijzen naar ondersteuning in de bovenste balk op de website. Hier gaan ze uitgebreid in op hoe je een route maakt en een tracklog of route met waypoints upload. Ook hebben ze een hele goede uitleg hoe je moet exporteren naar TomTom, Garmin en Windows. Onderaan wordt ook uitgelegd hoe het een en ander werkt door middel van video's. Helaas is dit alles in het Engels.
Hier volgt de "how to" als je een route wilt delen met de groep nadat je er een gemaakt hebt of er een ge-upload hebt in je eigen bibliotheek.
1. Ga naar de groep en kies voor bibliotheek van de groep en klik daarna op nieuw.

Kies hier voor route.

Dan vlogt dit scherm en kies daar de route die je wilt delen met de groep.

Als je op de route klik zal deze direct in de groeps-bibliotheek komen. Mocht je meerdere routes te gelijk willen delen gebruik dan het vakje achter de route of tracklog om deze te selecteren en als je klaar bent klik dan op toevoegen en alles zal in de bibliotheek verschijnen.
N.B. alleen de maker kan in de groeps- bibliotheek wijzigingen aanbrengen in de route. Wil je de route voor jezelf aanpassen, download hem dan naar je pc als gpx en zet hem in je eigen bibliotheek. Dan kan je hem aanpassen. ik weet het is omslachtig maar dit is de enigste manier om dit te doen wat ik nu weet.
als er vragen om hulp zijn hoor ik het graag zodat ik hulp kan bieden.