NAVIGATIE / KLEDING / GADGETS / WEBSHOPS > Helmen

Welk merk...

(1/3) > >>

Bram:
Door de jaren heen al menige helm gehad, gewone jethelm, systeemhelm,  maar altijd ruzie gehad met de maat.
Ik heb namelijk nogal een grote kop  :) ja ik weet het, niet helemaal gevuld met.... ;D
Probleem is dat mijn hoofd nogal lang is van voor naar achter, dus een xxxl helm maatje 64 a 65 klopt wel met de omtrek van mijn hoofd,  maar niet met de vorm.
Schijnt met mijn geboorte klem gezeten te hebben  :-[
Elke helm die ik heb gehad heb ik dus altijd aan moeten passen doormiddel van het verwijderen van het tempex voor en achter in de helm.
Eerst een beetje wegsnijden daarna met een warme lepel een beetje in de vorm schroeien.
Maar ideaal is dat nooit.
Is er iemand die hier ook last van heeft en eventueel een tip heeft met welk merk je hier de minste last van heb.
Zullen ongetwijfeld helmen zijn van honderden euries die hier voor in aanmerking komen, maar dat kan altijd nog  ;)
De laatste tijd heb ik meestal een Bayard jethelm op, maar ik heb ook nog een Scorpion systeemhelm waar ik het kin gedeelte afgekoppeld heb, als ik dat namelijk naar beneden doe en dicht klikt, meteen een stuk strakker zit  >:(
Dus..... wie heeft er een tip voor een helm met een redelijke prijs en in grote maten.
Hoor het graag.
Groet Bram

TK E:
Ik zou zeggen binnenkort is er de motorbeurs en daar staan er echt genoeg...
Dus een tip ik ga op de eerste dag van de motorbeurs
Lekker rustig

stephan:
Klopt, ze hebben daar echt wel een passende helm voor je @Bram  :) :)

Bram:
Kan ook een mal laten maken van mijn hoofd  ::) en dan een vierkant kistje eromheen ..... heeft niemand  8)
kan die ook niet meer van mijn buddyseat af rollen  :)

Tineke:
Je hebt toch geen vierkant hoofd Bram.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie